Jednostavni rolat sa džemom od šljiva

U poslednje vreme prečesto razmišljam koliko želim da zapocnem blog ali me sprečava pomisao da neću moći da mu se posvetim onoliko koliko možda treba. Ipak reših da pocnem, svesna da neće biti fensi fotki i dugih uvodnih postova jer iako je kuvanje moja ljubav, ipak je svaki moj dan pre svega posvećen jednom divnom malom dečaku

Za početak bih objavila jedan lagan i brz recept za rolat sa džemom od šjiva ali vi naravno možete staviti fil po želji.

SASTOJCI (količina potrebna za koru zavisi od veličine pleha koji koristite, moj je 33x23sm i ja sam koristila ove mere):

  • 6 jaja
  • 6 kašika sećera
  • 6 kašika brašna

I još:

  • Domaći džem od šljiva (euro-krem, nutela…)

Postupak pripreme:

Razdvojite belanca od žumanaca pa ih penasto umutite. Dodajte jednu po jednu kašiku šecera sve vreme muteći da se šecer rastopi. Zatim umućenim belancima dodajte jedno po jedno žumance a onda smanjite brzinu na najmanju i dodajte brašno. Umućenu smesu izlijte u pleh obložen pek papirom i pecite u unapred zagrejanoj rerni na 180 stepeni dok lepo ne porumeni, kod mene je to trajalo nekih 12-13min.

Pečenu koru odmah prevrnite na vlažnu krpu, uvijte u rolat, odmotajte i premažite džemom pa opet uvijte. Rolat prebacite na tacnu, ohladite i secite na snite 🙂

IMG_5857

Leave a Reply

